The running baker - första rundan 2014

Published 2014-01-09 in My bakery, The running baker,

The running baker's första runda 2014 sker imorgon fredag 10 januari!
Jag bakar och springer (inom Basel stad), du betalar och njuter! Jag kommer att baka:
  • 2 st grymt trevliga surdegsbröd med vete råg och durum - mitt favoritbröd just nu!
  • 2 st charmanta surdegsbröd med äpple och rostade hasselnötter
Pris: 5 franc per bröd.
Leveranstid: fredag 10 januari mellan kl 15-18.
Du säkrar ditt/dina bröd genom att skriva en kommentar till det här inlägget med vad du vill ha, när du vill ha det och var du bor! Jag konfirmerar din beställning. 
 

 
The running baker's first 2014 delivery takes place tomorrow on Friday 10th January!
I bake and run (within the city of Basel), you pay and enjoy! I will be baking:
  • 2 very nice sourdough breads with wheat, rye and durum - my current favourite!
  • charming sourdough breads with apple and roasted hazelnut
Price: 5 francs per bread
Delivery time: Friday 10th January between 3-6 pm
You secure your bread/s by writing a comment to this post indicating which bread/s you want, when you want it and where you live! I will confirm your order.
 

Comments


Posted by: Sara Carlsson

Published 2014-01-09 19:48:36

Heej Anna! Kul att ni är tillbaks igen. Vi provar gärna det med äpple o hasselnötter. Kan du lägga det i vår brevlådebox? Kan jag lämna pengarna till Teo? Kram från oss

Svar: Hej Sara! Ett äpple- och hasselnötsbröd levereras till er brevlåda imorgon. Pengar kan ges till Teo - inga problem!
Anna


Posted by: Anna och Erik

Published 2014-01-09 20:17:28

Hej! Härligt att ha running baker tillbaka! Vi vill gärna boka ett av varje bröd. Vi är dock inte hemma förrän halv fem, hoppas det funkar?! /AoE

Svar: Hej! Fantastiskt med trogna kunder! Ett bröd av varje sort levereras till er imorgon efter 16.30. Ses!
Anna


Posted by: Henrietta

Published 2014-01-09 20:25:12

Hej Anna! Vilken mysig blogg!! Väldigt inspirerande. Jag beställer gärna ett bröd om det inte är försent. Ett med äpple & nötter låter väldigt smarrigt! :) jag är inte hemma förrän efter 17 men man kan lägga i brevinkastet - h.aulin. Peng kan lägga där oxå eller ge ti Teo. Kram

Svar: Hej Henrietta! Kul att du gillar bloggen! Jag får ju gå på "först-till-kvarn"-principen och då finns det bara ett vete-, råg- och durumbröd kvar. It's yours om du vill ha det! Jag lägger brödet i brevinkastet ifall du inte är hemma. Pengar kan ges till min kassör Teo :)
Anna


Posted by: Sara C

Published 2014-01-09 21:20:02

Vad bra, tack!
En fråga: kan man få beställa ett/flera ljusa surdegsbröd utan salt till Hedvig, all annan kryddning, smaksättning funkar. Du kan självklart baka när du har tid så hämtar jag upp brödetoch fryser in.

Svar: Absolut, det gör jag gärna! Hinner dock inte tills imorgon eftersom bröden behöver en 12 timmar att jäsa. Är ni i E-berg i helgen? Om nej - då kan jag leverera på lördag. Om ja - då kan jag leverera till E-berg på söndag (lutar åt att vi sticker dit).
Anna


Posted by: Henrietta

Published 2014-01-09 23:05:23

Ja men så tar jag gärna det andra, låter gott det med! :)

Svar: Super - då levererar jag det imorgon!
Anna

Comment this post
Will not be published

brevfranbageriet ELSEWHERE

    Follow me on  Bloglovin Kolla mitt inspirationsgalleri på Pinterest




CATEGORIES



ARCHIVE




THE BAKER

My profile pictureI am a Swede living in Switzerland and I love to make bread, especially slow sourdough bread. One day I want to open my own bakery and meanwhile I am exploring and experimenting with recipes and techniques to collect as much knowledge as possible. The blog is my note board to keep track of all I want to learn.



    Matbloggstoppen