Dags för Afrika

Published 2013-11-07 in General,

Jobbresa till Zambia på schemat och planet lyfter om ett par timmar. Jag blir borta i 10 dagar och kommer förmodligen inte vara så aktiv här under den tiden, men nåt litet inlägg kanske jag hinner få till. Zambia är inte direkt något brödland, men något bröd-relaterat stoff kan jag möjligtvis snoka reda på. Vi får se. Hett som i en bakugn är det iallafall meddelar kollegerna på plats.
 
När jag kommer hem igen är det dags för årets efterlängtade skidpremiär. Känns lite underligt nu, det är fortfarande så milt, vi plockade någon sorts citron/lime på balkongen för ett par dagar sen...

Hej på ett tag!
 
 

Comments


Posted by: Lisa

Published 2013-11-08 21:31:37

Flyg försiktigt och lycka till med allt jobb.

Svar: Tack tack!
Anna


Posted by: Teo

Published 2013-11-08 22:48:16

Skynda dig hem! Längtar efter både dig och nybakta frukostbröd. För att inte tala om SKIDPREMIÄR!!

Svar: Snart hemma igen! Ta väl hand om surdegarna så länge!
Anna


Posted by: Maria

Published 2013-11-11 14:21:45

Min älskade kreativa vän!! Var rädd om dig ute i världen och kom ihåg att allt som händer är en del av vägen mot drömmen <3.
Saknar dig!

Svar: Tack!
Anna

Comment this post
Will not be published

brevfranbageriet ELSEWHERE

    Follow me on  Bloglovin Kolla mitt inspirationsgalleri på Pinterest




CATEGORIES



ARCHIVE




THE BAKER

My profile pictureI am a Swede living in Switzerland and I love to make bread, especially slow sourdough bread. One day I want to open my own bakery and meanwhile I am exploring and experimenting with recipes and techniques to collect as much knowledge as possible. The blog is my note board to keep track of all I want to learn.



    Matbloggstoppen