The running baker - Easter special!

Published 2014-04-17 in My bakery, The running baker,

Det är påsk! The running baker levererar påskinspirerat bröd på fredag 18 april. Jag bakar och springer (inom Basel stad), du betalar och njuter! Jag kommer att baka:
  • 4 st färgglada påsksurdegsbröd - hemliga ingredienser
  • 2 st grova rågsurdegsbröd med hel råg och rågkross
Pris: 5 franc per bröd.
Leveranstid: fredag 18 april mellan kl 15-18
Du säkrar ditt/dina bröd genom att skriva en kommentar till det här inlägget med vad du vill ha, när du vill ha det och vart du vill ha det levererat. Jag konfirmerar din beställning. 
 
PS. Engelbergsleverans kan lösas - låt mig veta ifall du vill ha brödet levererat dit!
 

 
It's Easter! The running baker will be delivering Easter-inspired bread on Friday 18th April. I bake and run (within the city of Basel), you pay and enjoy! I will be baking:
  • 4 colorful Easter sourdough breads - secret ingredienses.
  • 2 rye sourdough breads with whole and crushed rye 
Price: 5 francs per bread
Delivery time: Friday 18th April between 3-6 pm
You make sure to get your bread/s by writing a comment to this post indicating which bread/s you want, when you want it and where you want it delivered. I will confirm your order.
 

Comments


Posted by: Frida

Published 2014-04-17 01:29:16

Jag vill gärna ha ett, supersvårt att välja vilket.. Tar ett av påskbröden :) gärna strax innan kl 18 (om det är många bortresta kan jag tänka mig ett av varje)

Sevogelstrasse 56, Basel


Kram
Frida

Svar: Hej Frida! Du kan få ett av båda! Först till kvarn är gällande regel! Kommer till dig kl 18.
Anna


Posted by: Henrietta

Published 2014-04-17 07:46:25

Hej!
Åh va det låter som smarriga bröd!! Jag åker till Sverige idag men nästa gång vill jag gärna ha :)
Glad påsk!!
Henrietta

Svar: Glad Påsk!
Anna


Posted by: Anneli

Published 2014-04-17 09:33:52

mmm det låter supergott. Vi tar gärna ett av varje. När kommer ni till Engelberg? Vi åker dit idag.

Svar: Jag tar med ett av varje upp till Engelberg. Vi kör upp fre kväll! Hör av mig på sms!
Anna


Posted by: Christina

Published 2014-04-23 12:12:21

Hej Anna !
Jag är så nyfiken på vad det hemliga påskbrödet innehöll, berätta gärna.😀
Kram / c

Svar: Hej Christina! Påskbrödet innehöll valnötter, pistagenötter, tranbär, aprikoser, gula russin och äpple. En hel massa ingredienser m a o. Lägger upp ett recept!
Anna

Comment this post
Will not be published

brevfranbageriet ELSEWHERE

    Follow me on  Bloglovin Kolla mitt inspirationsgalleri på Pinterest




CATEGORIES



ARCHIVE




THE BAKER

My profile pictureI am a Swede living in Switzerland and I love to make bread, especially slow sourdough bread. One day I want to open my own bakery and meanwhile I am exploring and experimenting with recipes and techniques to collect as much knowledge as possible. The blog is my note board to keep track of all I want to learn.



    Matbloggstoppen